Äntligen!

Äntligen känns det perfekt. Förmiddagen var ganska seg med massor och massor med städning och tvätt. Men med ipoden i öronen gick det super. Bloggade lite och sen var det bara till att åka in till Lodi. Vädret var kanon och jag drog på mig ett par av mina slitna jeansshorts, en snygg tissha med dragkedja på ryggen och svarta flippisar med nitar. Shnyggt! Hämtade upp barnen och gjorde läxor. Dom segade bara lite så jag blev inte arg. Sen åkte vi till Lockford och käkade på Joe's of Italy. Jag chansade på en kycklingrätt och var den god eller? Gahh jag dog, så gott var det. Rensade tallriken, bokstavligt talat! Åkte hem och HD fick massage av en tjej som kom hit. Jag och barnen byggde lego och lekte kuragömma. Jag gömde dom för varandra. Bästa platserna slängde jag in dom på. I tvättkorgen under all tvätt, i en resväska, i HMs bröllopsklänning, i badrumsskåpet. Ja jag är en bra gömmare. Sen slängde jag dom i sängen och nu sitter jag här. Med världens största tvätthög framför mig som måste vikas. Jag ska dock skriva ett mejl och sen sova. Jag är trött och min säng ser inbjudande ut.

Men till det första jag skrev. Trots att jag grät och saknade nån igår så känns det bra nu. Jag känner mig riktigt lycklig här och trivs superbra. Allt som saknas är väl ett sverigebesök tycker jag. Får se när det blir. Har en annan sak på g först. Ska berätta snart jag lovar. Nu har jag tänt mitt ikealjus och dragit filten om mig. Varför är inte varje dag såhär bra? Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0