Ännu en dag

Så har ännu en dag passerat och snart är det 3 månader och 1 dag. jag brukar inte räkna så varje dag egentligen, man håller bara koll på veckorna som susar förbi och varje måndag är ytterligare en vecka här borta. Idag var jag verkligen inte ett dugg sugen på att jobba. Det tog emot att sätta sig i bilen och köra in mot Lodi. Men jag höll iallafall hastigheten idag. Det gör jag ALDRIG annars. Men så fort barnen kom springande över skolgården så släppte allt. Jag är svag för dom där ibland. Vi åkte och käkade direkt på Papa Nick's. Efter ett tag skulle Nick gå på toa. Han var borta hur länge som helst så Alex gick och letade efter honom. Efter två sekunder kommer hon tillbaka och skrattar. Nick kunde inte knäppa upp knappen i sina byxor så han hade stått där och inte kunnat kissa på jättelänge. Lilla gubben. Det är så gulligt när man lära barnen saker. Typ knyta skorna och som i det här fallet, att man man dra in magen när man ska knäppa upp byxorna. Ibland kommer jag på Nick när han tränar på att knyta skorna. Bunnyears hit och bunnyears dit.

Om 30 minuter ska jag sova. Måste vänta på min tandblekning som ska sitta inne så länge och passar medans på att kolla in vad Sacremento har att erbjuda för helgnöjen förutom underbar shopping. Det är dags att utforska Sac nu tycker jag. Har planer på att åka och spendera en helg i San Francisco snart också. Men ja, jag vill se Sacramento också. Det är ju faktiskt Kaliforniens huvudstad jag bor bredvid. Så nått ska dom väl ha att erbjuda tycker jag. Jag kan bara gå och strosa, sånt tycker jag är mysigt. Speciellt här i USA. Men god natt om ett tag då. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0