A lot like love + helgens planer

Kollade på den filmen imorse. Eller nu på förmiddagen kanske man ska säga. Hur länge håller morgonen på egentligen? Jag säger alltid god morgon även om jag kliver upp vid ett. Man vaknar ju på morgonen så då spelar det väl ingen roll vad klockan är va? Aja, vilken livsfilosofi. Idag är det fredag och det betyder lön och helg. Jippie! Imorgon ska jag nämligen bränna pengar. Jag och Anna ska till IKEA!! Ja jag vet, awsome (som vitamin skulle säga). Ska äta köttbullar, prova alla sängar och låtsas som att jag bor i alla små hemmen som jag alltid gör. Åhh mys jag längtar verkligen! LÄNGTAR! Nu ska jag pallra mig ner till Johanna och se om hon är där. Med mina snygga boots jag har fått av henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0