3 månader

Ja då var det dags att fira då. Tre månader i staterna och nu är det bara nio to go. Grattis grattis till mig och alla andra som står ut med att ha mig här. Eller ni kanske tycker att det är skönt att slippa mig ett tag... Jag firar iallafall med Vitamin Water och popcorn. Har storstädat nu hela förmiddagen så jag tänker hoppa över min promenad. Jag föredrar att jobba och promenera så fort jag kan eftersom det är runt 12 som ni är inloggade på msn. Då är det skönt att vara klar med allt annat och bara kunna sitta här. Men blev det lite sent med städningen så då går jag direkt hit istället. Funderar på om jag ska äta lunch eller duscha först nu bara? Det blir lunch nu förresten. Wokgrönsaker och ranch. Fiskbullarna ska jag spara och kalasa på senare.

Igår grät jag en skvätt när jag kollade igenom mina bilder. Vad mycket saker man gör egentligen som man inte uppskattar tillräckligt mycket. Just nu skulle jag bara vilja ha tacokväll hos Nina med dom andra. Filosofisk tanke: Varför uppskattar man inte dom vardagliga sakerna mer? Det ska jag börja göra nu. Nej men man vet ju inte när man t.ex får se sina vänner nästa gång. För mig är det om nio månader. Kanske tio. Och det är banne mig lång tid. Ska tvinga dom allihopa att skaffa Skype. Igen. Jag är dålig på att tvinga har jag märkt. Alla andra borde också skaffa Skype. Så säger ni till mig så skypar vi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0