Svennebanan

Var ut igår! Så sjukt jäkla kul var det! Jag och N förpartade på mitt rum med drinkar innan vi tog 23-bussen ner på stan för att festa vidare. Ett kort besök på Old Saints för några shots och sen drog vi in på Slick för att se Promoe. Svennebanan med hela svenska folket. Det var fullproppat och asroligt. Massor med äldre människor men vi hoppade i takt med alla andra ock skrek halsen av oss precis som alla andra när Svennebanan äntligen spelades. Jag vet att det var sommarens plåga och att den är uttjatad som in i norden, men jag kan inte förneka att jag blir så sjukt taggad när jag hör den låten. Bästa fest låten och jag ändrar mig inte! Att jag sen inte har hört några andra låtar med honom spelar ingen roll, feststämningen var på topp! Träffade massor med roliga människor och guuuuud vad jag har saknat att gå ut. Det blir nog en rerun ikväll tror jag. Skit samma att jag jobbar imorron. Jag vill ut!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0