Konsten att vara vuxen

Idag har jag varit riktigt vuxen utav mig. Klev upp i normal tid runt 10.00. Syrran smsade ju mig och istället för att vara en trotsig tonåring och somna om så klev jag upp. Sen satte jag mig här en snabbis för att kolla upp den där saken åt syrran. Stängde av datorn och tvättade lite, städade lite, duschade och gjorde mig klar. Ringde A och hämtade upp henne en timme senare med Toyan (våran bil alltså. Toyota). Dagens uppdrag gick ut på att bege sig upp till Gävle Återvinning och slänga en hel hög med massa saker. Städade på rummet och beslutade mig för att kasta lite saker. Vi gick iallafall runt där i jeans och, ja vanliga kläder och fick ganska mycket blickar från äldre människor som åker dit på lunchen och slänger saker typ. Men vi var duktiga och blev klar ganska snabbt. Så vi hoppade in i bilen och sprang upp på Flanör för att köpa en sallad att ta men hem. Kollade på en film när vi käkade och nu så sitter vi här vid en varsin dator. Nu ska jag dock hem till S med de andra tjejerna för att planera morgondagen. Kommer bli grymt! Vi ska se Filip och Fredrik. Mer om det senare. Nu sticker jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0