Friday nights

Var ut igår. Igen! Det var kuuuul! Jag, A och hennes kompis förfestade med Spotify, Kändisdjungeln och vin. Runt halv tolv tog vi taxi (J jag vet, taxi!) ner på stan och drog på Slick. Köade ganska länge med det var det värt. Träffade två slemmiga turkar som pratade engelska och drog den dära "beautiful swedish girls"-valsen. Nej tack! Dansade bort 5 kilo och träffade återigen massor med folk. Det är en bra sak med Gävle. Eller det är bra ibland men oftast tråkigt. Men när man är på krogen så är det alltid roligt att träffa folk man känner. Dock så skulle jag träffa S, N, och några jobbarkompisar till N, men dom var som spårlöst försvunna. Att säga vi ses på dansgolvet funkar aldrig. Det händer aldrig. Det går inte att planera! Kvällen avslutades med en taxiresa hem och några få timmars sömn innan jag var tvungen att kliva upp och åka till jobbet. Kom hem för ett tag sen och nu ska jag njuta. Vet inte vad jag ska göra men jag känner på mig att det kommer bli en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0