Familj nummer 2

Ett tag efter att jag hade tackat nej till familjen i NJ så blev jag matchad med en ny. Den här gången bodde familjen i Danville, CA. Alltså i Kalifornien! Det ställe dit jag helst av allt vill komma. Jag har tom skrivit på min ansökan att de ska fokusera på familjer i den staten. Familjen hade tre barn och verkade ganka bra faktiskt. Jag tackade han där uppe för den perfekta matchen men kunde inte göra annat än att vänta på att familjen skulle höra av sig. Men, 4 dagar senare fick jag ett mejl från CC om att jag hade blivit matchad med en helt ny familj. Jag ringde kontoret och frågade vad som hade hänt. Hade familjen tackat nej? Tydligen hade förmedlingens dataprogram plockat bort våra ansökningar ifrån varandra eftersom det inte hade hänt någonting. Efter 4 dagar? Vanligtvis brukar man ge familjen 5 dagar på sig att ringa men nej, inte den här gången. Så så var det med det. Lite oturligt men jag tror att allt händer av en anledning så förmodligen kommer jag att få en ännu mer perfekt familj. Jag får bara vänta. Och jag hade ju redan fått en tredje familj. Och den var verkligen inte fy skam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0