Böcker & potatisgratäng

Shit vad jag tjatar om böcker de senaste veckorna, men ja, jag gillar böcker. Och nu har jag läst ut ytterligare en. Den hette Jenny S och var skriven av Denise Rudberg. Har tidigare bara läst hennes krönikor för Vecko Revyn, vilket var sjukt längesen, men boken var riktigt bra faktiskt. Väldigt lättläst trots att den tog upp ett ganska viktigt ämne. Aja, läs den om ni vill.

Då jag ska jobba i helgen samt måndag och tisdag så blir det en lugn kväll. Satsar på att ligga i sängen runt 23.00. Annars blir det bara jobbigt imorron bitti. Har dock fortfarande inte hittat mitt passerkort som jag tappade bort förra helgen så snart måste jag väl bita i det sura äpplet och prata med chefen om det. Men ikväll så kan jag inte göra något iallafall. Mamma och pappa är borta och käkar surströmming så jag och sis ska laga mat och kolla film tror jag. Eller, jag börjar med maten nu medans hon sover och sen så tänker jag kolla på en film. Hon får väl kolla om hon vill. Men hon har säkert andra planer, ung och fräsch som hon är. En annan börjar ju bli lite sliten. Nejnejnej, nu får jag ge mig. 19 om mindre än en månad bara ju. Jag längtar! Men nu ska jag göra potatisgratäng och grekiska biffar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0