4 timmar kvar

Om 4 timmar ska jag prata med familjen på Skype. Jag är supernervös! Ska läsa igenom deras brev typ 20 gånger till tänkte jag, så jag vet vad jag ger mig in på. Sen så har jag förberett lite frågor. Många av de frågor man rekommenderas att fråga får jag redan svar på i brevet, så jag fick bara ihop 5 frågor. Ganska skönt så att jag inte hade en hel hög med frågor. Vill ju få igång ett samtal och inte en intervju. Aja, det kommer säkert bli bra. Pappan verkade jättetrevlig så jag borde nog inte oroa mig. Nej nu ska jag läsa brevet några gånger. Och anteckna lite. Det här är värsta grejjen för mig. Hahah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0