Jag lever!

Nu var det verkligen år och dar sedan jag loggadein på den här sidan. Det senaste inlägget tilldelades min lilsis som fyllde 16. Vad har hänt sen dess? Jag har fyllt 19! Jag har haft lite middag och så här innan vi drog ut på krogen. Firade faktiskt in 19-års dagen på krogen. Och så blev man bjuden på drinkar och allt. Alltid lika trevligt! Annars så har bara jobbat en massa. Jag har nu inte bara jobb på Korsnäs utan jag jobbar också på Max och gör hamburgare. Så nu kommer det snart bli dygnet runt jobb för min del. Jag har just nu den andra lediga dagen av två för jag jobbar verkligen hela tiden. Festa får jag knappt tid med, och de få gånger jag gör det så är det alltid upp tidigt och jobba dagen efter. Inte för att jag kommer sent till jobbet. Inte alls!

Annsrs så har jag faktiskt inte gjort så mycket. Med Au pair resan går de väldigt segt. Blev matchad med ytterligare nån familj men det blev inget med den heller. Vet inte riktigt vad som är fel med min ansökan. Nått måste ju skrämma bort folk. Det kanske är för att jag inte har så mycket erfarenhet med småbarn och de flesta familjer har småbarn. Aja, om det inte skulle bli nått med resan så gör nog inte det så mycket heller. Så känns det nu iallafall. Skulle lika gärna kunna vara hemma, tjäna storkovan och sen åka utomlands med tjejkompisarna några gånger istället och shoppa järnet här hemma! Men ja, vi får se hur jag gör. Väntar nog tills dess att jag får en familj till att börja med.

Nu: Städing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0