Det där med jobb

Jag tänkte förtydliga det här med mina jobb. Jag jobbar alltså både på Korsnäs som "städerska", där jag städar allt sånt som är äckligt. Plus att jag sköter kaffemaskiner. Det är den icke-äcklga delen. Men jag trivs jättebra. Jag jobbar på helger och så hoppar jag in på vardagarna när folk är sjuka eller lediga. Men som sagt, jag trivs och blir nog kvar ett tag. Max ett år har jag dock lovat mig själv! Om det inte blir USA då blir det ju kortare. Det ska dock tilläggas att jag är anställd av ett företag som heter ISS Facility Services

Men jag har ju ytterligare ett jobb. Jag jobbar på Max och gör alltså hamburgare. Jag steker, dressar och står i kassan. Jag pumpar dressing och skör grönsaker och jag sköter pommesen. Alltså lite allt möjligt. Jag började i fredags och är inte alls speciellt duktig men det kommer. Fick städa lite i serveringen och då kännde jag hur jag verkligen glänste! Men mer ska det bli. Jag ska bli bäst! Eller ja, jag ska väl bli bra iallafall. På Max känner jag att jag skulle kunna vara kvar längre. Men inte för länge. Jag vill inte fastna. Men just nu är jag nöjd. Pengarna börjar snart rulla in och ja, det är så det ska vara!


              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0