Allt om ingenting

Ytterligare en blogglös dag har passerat. Jag och sis har spenderat dagen framför tvn. Först såg vi Titanic och sen fyra avsnitt av säsong två av Gossip Girl. Vi är besatta jag och sis. Läser alla böcker flera gånger, kollar alla avsnitt flera gånger och vi kan inte sluta hoppas att vi var dom där två. Serena och Blair. Vi är nördiga vi vet, men vi gillar det. Och New York är alldeles för coolt för att inte besökas. Borde kanske ta med sis dit nån dag. Eller nej, det ska jag inte. Jag vet att hon kommer läsa det här för eller senare så jag säger ingenting. Det är fasen hennes tur att bjuda mig. Jag bjöd na' för tusan på bio i torsdags.

Titanic å andra sidan är jag mest intresserad av. Hela den där cirkusen runt allt är häpnadsveckande. Skulle vilja veta mer. Det finns några saker här i världen jag är nyfiken på och Titanic är en av dem. Återkommer med en lista senare nån gång. När jag kommit på fler saker.

Aja, ett meningslöst inlägg är nu skrivet. Tänkte kommer igång med bloggandet imorron. (Kan vi hoppas, läsarantalet börjar minska) Publicerar en bra låt om ett tag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0