Så här märker du att du har mycket att tänka på

Idag ska jag och mami åka och fixa lite med mönstret till min balklänning. Ja mamma ska sy min klänning men vi kanske ska göra om mönstret lite. Ska därför bege oss till mammas kompis E som är superduperbra på sånt. (Mamma är bäst men E är yttepyttelite bättre!) Jag hoppade därför in i duschen för att fräscha till sig lite ni vet. Iallafall. Jag hoppar ur duschen och sätter mig här för att plugga vidare. Vad kommer jag på då? Jo juste, jag har inte sköljt ur schampoot ur håret. Vem glömmer en sån sak? Kanke borde ta det som en första varning att jag är på väg att bränna ut mig eller nått. Jag har iallafall hur mycket som helst att tänka på just nu. Måste vara det...

Ps. Schampoot är ursköljt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0