Min favoritdag

Idag är jag ledig. Vore skönt att ha en sån där slappardag bara. Men nej. Ska köra hårt nu med lite allt möjligt. Först är det mer tvätt. Känns som om jag bara tvättar, städar och pluggar. Kul. Nej men så är det inte. Igår hade jag en mysig dag. Hade inga lektioner. Men först var jag på ett möte angående en studentaktiviteter som vi håller på att fixa. Sen åkte jag ner till skolan och sålde lite biljetter och fixade lite. Hem en snabbis för att ringa och boka limousine och håruppsättning. Sprang till bussen och åkte ner på staden igen för att fika med brudarna. Sen åkte jag hem till min kusin och kollade in hennes lägenhet för första gången. Mysigt! Var där i typ 45 minuter, sen så åkte vi tillbaka till stan för lite andra aktiviteter. Innan jag åkte hem besökte jag N på jobbet. Kom hem, satt vid datorn, fixade lite studentsaker och sen somnade jag som en stock. Det är så jag vill at mina dagar ska vara. Fulla med en massa roliga saker. Bara en månad kvar tills det kan bli så! Peppa på studenten nu då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0