Lite vardag bara

Idag är jag huslig som tusan. Har precis slitit vid spisen för att göra fiskbullar och makaroner till mig och lilsis. Sen nu ska jag tvätta och städa rummet samtidigt som jag pluggar. Idag är det kemi för fulla muggar, kanske lite engelska, vi får se. Sen ska jag lägga mig tidigt också tänkte jag. Sov som en stock inatt. Min säng var så grymt skön. Ville inte kliva upp.
Imorron så har jag ett möte klockan 12. Jag känner mig så viktig när jag går på möten. Och det gör jag ganska ofta nuförtiden. Var på ett igår på café absinth (stavning?).
Nej nu måste jag sätta igång. Pussen på er då!


Kommentarer
Tilly - aupair i Kalifornien.

Svar: Britneys konsert var något utöver det vanliga, riktigt grym! Hon kommer säkert ha någon turne när du är i USA också, så då får du passa på :)

2009-05-07 @ 07:45:59
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0