Snart snart snart

Nu ska jag bara kolla igenom min ansökan så att allt stämmer. Sen så skickar jag in den. Och juste, jag måste skaffa ett jobb. Men nu är det nära. Det är nu det börjar på allvar. Känns lite overkligt faktiskt. För tänk om jag verkligen kommer iväg, till Californien, dit jag vill. Fatta hur grymt det skulle vara. Jag från Lilla Landet Lagom flyttar till Stora Landet Överdrivet. Lilla jag. Men ja, det skulle verkligen vara hur kul som helst. Det går inte att beskriva, men ni kan tänka er. Nej nu måste jag sova. Blir helt yr av allt det här. USA, iiihhhh!!


Kommentarer
Catte

Det låter som ett riktigt äventyr!

2009-03-10 @ 22:05:02
URL: http://catrinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0