Nu får jag väl ta och börja blogga på riktigt

Den här bloggen har från starten varit mer död än levande. Men sen jag vann tävlingen på Blondinbellas blogg och fick en länk hit så får jag väl ta och börja blogga som man ska göra. Jag kommer inte sitta här flera gånger om dagen, men lite fler inlägg ska det väl förhoppningsvis bli. Jag vill inte lova något, men det låter bra att säga det...

Jag tänkte ta och skriva lite om Båstad och bion och det där, men just nu har jag faktiskt inte tid. (Vilken bra början det blir.) Men imorgon har jag nämligen både teoriprov och uppkörning så jag ska plugga plugga plugga.

Fortsättning följer...


Kommentarer
Catte

Lycka till på uppkörningen!

2009-07-15 @ 14:58:34
URL: http://catrinre.blogg.se/
Hang - designar bloggar

Hoppas det gick bra! ;D

2009-07-17 @ 19:08:11
URL: http://designedbyhang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0