2 januari 2009

De flesta av de bloggar jag läser och följer har skrivit en resumé eller en sammanfattning av det gångna året. 2008. Kanske borde jag också göra det. Kanske inte. Under 2008 har det egentligen inte hänt så hemskt mycket. Eller jo det har det ju gjort. Jag har gjort en massa saker som jag aldrig mer kommer att få uppleva. Jag har åkt på en massa resor, jag har mött massor med nya människor och massor med mer saker. Det kanske kräver ett inlägg för att reda ut allt.
Men en sak som jag vet att jag gjorde under 2008 var att lära känna mig själv bättre. Under året har jag varit med om en massa händelser som har gjort att jag har växt och utvecklats som person. Jag är definitivt inte samma Josefine idag som jag var för ett år sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0