Igår var det julafton

Jag åt liiiite julmat. Jag är faktiskt inte speciellt förtjust i vare sig julmat, påskmat eller midsommarmat. Nej blää. På julen går man ner i vikt. Det är väl det som är positivt med den maten! Men jag fick ju såklart lite julklappar också. Jag fick lite pengar, lite kläder, lite sminkprylar, lite annat och så fick jag en stooor resväska. Supersnygg och lätt bästa presenten. Jag hade inte ens haft en tanke på att jag skulle införskaffa en sådan. Kom på det när jag fick alla pengar, och så fick jag en sen! Wohooo! Nu ska jag börja planera för vad jag ska packa. Jag vill åka!!!
Mörkgrå, mönstrad, SNYGG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0