Framtidens baksida

Jag har inte avsljat det här på min blogg än och det är inte många som vet om det överhuvudtaget. Men såhär ligger det till. Den 25 januari flyttar jag till Lodi, Kaliforninen för att bo och jobba hos en familj i ett år. Vissa dagar vill jag bara åkaåkaåka, men de flesta dagar vill jag bara gömma mig under en sten och skita i allt. Var jag tvungen att hitta på den här dumma idén för två år sedan. Det känns som att jag måste åka på nått sätt. Men jag vill typ inte. Fast jag vill. Jag har liksom sagt upp mig från jobbet redan. Och jag pratar med familjen och dom ser jättemycket fram emot att jag ska komma. Men f*n jag vet inte. Idag är en ångest-dag som ni märker. Idag vill ja INTE åka. Imorron vill jag inte heller åka. Kanske på torsdag. Aja, bajs iaf. Det är för mycket att prata om. Jag slutar nu. Får berätta mer en dag då jag är pepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0