Boring sunday

Idag har jag haft en sån där nyttig och behövlig men ack så trååååkig söndag. Har spenderat näst intill exakt hela dagen med matteboken. Ja jag vet att jag måste plugga men det är ju så tråkigt. Jag vill göra nått annat också. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att bli klar snart. Kommer sätta upp små delmål och nästa är att göra klart kapitel 2.2 på max två dagar. Bra va? Ni förstår inte alls vad jag pratar om men det är bra kan jag säga. Skulle ju vilja göra provet direkt efter jul och sen kemin typ två veckor innan jag åker. Så jag hinner göra omprov om så behövs. Aja, dags att hoppa in i duschen och sen sova. Har klockan på 05.00 som vanligt. Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0