Två stick

Uhh, hon fick sticka mig en gång i verdera arm för jag har tydligen otydliga blodkärl. Feta som satan med otydliga. Och så ligger de tydligen lite på insidan av armen, så om man sticker dåligt kan man träffa en nerv. Men vafasen det gick ju tillslut iallafall. Lite mer än så behövs för att jag ska gå därifrån och aldrig mer komma tillbaka.

Nu tänkte jag iallafall vila lite grann. Läsa ut sommarens åttonde bok. Ja, åtta böcker har jag läst sen jag tog studenten. Jag ÄLSKAR böcker. Sen så får vi se vad jag hittar på. Ser ut att bli en fika ute i Bönan. Kommer bli mys!


Det här är Bönan! Så fint bor vi här i Gävle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0