SSG

Jag har ju, för er som har missat det, skaffat jobb. Eller fått ett jobb kanske man säger. Detta jobb är på en industri och det innebär att jag varje gång jag går till jobbet, utsätter mig för vissa risker. Min egen säkerhet sätt alltså på spel. Oouuhh dramadramadrama!! Nej men hittills har jag bara jobbat utanför eftersom jag inte är utbildad i denna säkerhet som finns på min arbetsplats. Min chef vill numera att jag ska börja jobba innanför grindarna och har därför skickat mig den här utbildningensom kallas för SSg. Jag håller på för fullt. Inte så jobbigt då det i stort sett innebär att jag ska läsa en massa text och sen svara på frågor angående texten. Allt framför datorn. Just nu läser jag ett kapitel som kallas "ordning "reda". Mycket spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0