Spontant

Fick ett sms av N nyss: "Tja tjockis! :D vad gör du på ons-tors? Jag har vunnit en kryssning med galaxy. du vet studentkryssningsbåten :D för 4pers. är du på?" Såklart jag är på. Det kommer bli sjukt kul. Det var det sist. Okej nu är det ju ingen studentkryssning vi ska på, men iaf. Det blir vi fyra och vi kommer äga båten. Hahaha!! Shit vad kul det kommer bli. Jag längtar och hoppas bara att jag inte måste jobba. Det här är vad jag kallar spontant. Jag älskar livet med att vara extraanställd som jobbar på helgerna. Jag kan göra vad jag vill i veckorna utan dåligt samvete. Jag tjänar pengar så kan kan slösa, jag tjänar pengar så jag kan slappa, jag tjänar pengar så allt jag gör kan jag göra med gott samvete. Nej undra om jag ska ta och gå på bio ikväll? Med gott samvete såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0