Snodd från Stinis

Jag har insett att min senaste kyss var - väldigt oplanerad.

Jag lyssnar just nu på - Erik Hassle.

Jag pratar - väldigt snabbt och sluddrigt.

Jag tycker om - att skratta.

Min bästa vän är - bäst.

Min första riktiga kyss - var sådär söt som en första kyss ska vara.

Jag avskyr när folk frågar mig - hur jag mår.

Kärlek är - det bästa och det sämsta som finns.

Jag kommer alltid att - älska mina vänner.

Jag är hemligt förälskad i - den dära blondinen.

Sist jag grät var -
konstigt nog längesen.

Min mobiltelefon är - silvrig och platt.

När jag vaknar på morgonen - kan jag inte öppna ögonen.

Innan jag går och lägger mig - läser jag alltid för länge.

Just nu tänker jag på - om jag orkar ta cykeln till HSIS.

Bebisar är - sööööta!

Idag har jag - jobbat och varit på jobbintervju.

I kväll ska jag - ta en cykeltur kanske, annars ska jag dö i soffan.

I morgon kommer jag -
jobba och ha sjukt kul.

Jag vill verkligen - åka utomlands.


När jag borstar tänderna - gör jag det två gånger i rad.


När jag lagar mat -
blir det inte alltid som jag hade tänkt...


Jag tänder på - blondiner trodde jag iallafall. Men ja nu vet jag inte riktigt.

Jag är - alltid Glad.

Jag ser verkligen fram emot - att få massa pengar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0