Ska vi göra det på riktigt nu då?

Jag känner att det är dags för ett inlägg. Har loggat in på sidan tre gånger idag för att skriva. Men det kommer inget. Huvudet är fullt av tankar och det händer massa saker just nu. Ja inte just nu då men ja, nu. Men jag får inte ner allt som händer i ord. Men jag ska väl försöka göra mitt bäst nu iallafall då. Ett löfte till mig själv får det bli. Att skriva klassas ju ändå som min grej. Aja,borde egentligen bege mig mot sängen eftersom jag ska på ytterligare en anställningsintervju imorron. Förra var på Max och nu är det på en städfirma. Inte världens mest fancy jobb för en naturvetare men ähh, vem bryr sig. Jag vill ha money och jag vill ha något att göra. Jag har så tråkigt på dagarna att jag ha bestämt mig för att storstäda hela huset. Jag har kommit tre och ett halvt rum på två dagar. Min teknik är inte den bästa. För när jag hittar något annat roligt att göra så liksom fastnar jag där istället. Det kan vara en rolig låda, en rolig bok, en rolig tidning eller en rolig internetadress, ni förstår vad jag menar. Men det kanske är det som är det fina med att storstäda. Man hittar en massa saker som man hade glömt bort. Åhh jag vill fortsätta! Jag är knasig jag. Nej nu blir det sängen och en god bok. För det är mitt andra projekt den här sommaren. LÄSA BÖCKER! Hittills har det blivit fem styckna. Tre till ligger på bordet bredvid sängenn och väntar. Åhh jag älskar böcker. Måste springa och läsa nu. Pussen


Måste ju ha en bild också. Nina och jag på Håkan Hellström på Peace&Love.
Sjukt lyckliga över att nästan stå längst fram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0