Min nya dagsrutin

Har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden känner jag. Det kan dock ha att göra med att jag jobbar på mornarna, kommer hem, äter lite lunch, sätter mig vid datorn och inser att jag är trött som fasen, går och lägger mig och sover i cirka 2 timmar, vaknar, släpar mig upp ur sängen, sätter mig vid datorn eller gör något annat som är lika intressant, inser att klockan är kväll och så går jag och lägger mig igen. Jag måste seriöst hitta på något på dagarna. Tänkte återigen försöka ge storstädningen ett försök. Kanske borde börja träna också, det är ju nu jag har all tid i världen. All tid i världen att göra allt jag vill men inga pengar att göra det med. Eller jo det har jag ju, men ja vill spara pengarna till nått speciellt. Borde berätta om hur det går med USA, det är det jag ska ha pengarna till. Det gör jag imorron tror jag. Så har jag nått att göra iallafall. Nej nu börjar klockan närma sig 00.00. Inte vara uppe efter midnatt! Eller nått sånt, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0