Godisförbud, precis som förr i tiden

Jag har nu försökt logga in på den här sidan i cirka 68 minuter. Det är fel på internet i det här huset.

Idag har jag en seg, tråkig, ensam och bra dag. Det får bli en vilodag. Ska ju jobba imorron och på söndag. Imorron börjar jag 08:00. Så det blir till att ligga i sängen före tolv. Annars orkar jag nada. Ska gå med en tjej som heter Josefin och lära mig det område som jag sedan ska jobba på varannan helg. Så vi ska jobba tillsammans fyra dagar. Men det var tydligen bara fyra timmar per gång också. Så det kommer inte vara så jättejobbigt hoppas jag. Det dryga är väl att det är på mornarna på helgerna. Kommer inte bli så mycket partajande framöver med andra ord. Kanske lika bra det, inte lika mycket utgifter på diverse drycker. Och mindre kolhydratintag om man ska prata om sånt.

Ja, på tal om kolhydrater. Jag har numera slutat förtära; godis, chips, skräpmat, läsk, sena måltider samt allt annat onyttingt. Detta kommer minst att pågå fram till jul. Men det blir det endast ett uppehåll för ischoklad, knäck, aladdinaskar samt I's mammas chokladkola. Därefter kör jag igång igen. Är det tänkt iallafall. För när jag åker till USA så kommer jag i vilket fall som helst fetta i mig den ena onyttiga saken efter den andra. Lika bra att vara nyttig nu innan.

Nej nu ska jag gå och fixa till mig lite och sen ska jag slava framför spisen. Tjejerna kommer hit, så jag och syrran tänkte bjuda på lite taco. Mumma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0