God natt

Det blev ytterligare en tur till Valbo idag. Den nya affären Mediamarket har ju öppnat så det var rusning. Kollade efter en Ipod men de var slut i hela (!) köpcentret med omnejd. Jag vill verkligen ha en Ipod! En Nano med 8 eller 16 Gb. Och så en silver eller svart. Ska önska mig i födelsedagspresent. Jag fyller ju om lite mer än en månad. 19 bast liksom! Jag längtar, för då är det bara 1 år kvar till jag fyller 20. Och det är STORT!

Men just nu blir det en film och sen sängen. Har varit lite småsnurrig och trött hela dagen pga. blodgivningen. Men imorgon kommer det vara över. Vi får se vad vi hittar på då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0