Det var två månader sen idag

Jag mötte upp C på stan för att äta lite, fika lite och shoppa lite. Vi har inte träffats sen studenten och det är på tok för lång tid. Vi brukade träffas i stort sett varje dag när vi var i skolan. Men det var som att det inte hade gått så speciellt många dagar sen vi träffades. Vi pratade på som förr och det var jätteskönt. Hade verkligen saknat henne! Men nuså. Det roligaste är att hon fortfarande planerar att komma och hälsa på mig i USA. Även planer på att joina mig den 13 månaden. Det skulle vara sjukt kul. Jag vill ju roadtripa från kus till kust, och att göra det med henne, ja då skulle jag inte få en tråkig stund. Jag håller tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0