Dagen i det stora hela

Hängmattan lockade ett kort tag men efter en kort tids funderingar så tog jag en powerwalk runt golfen här istället. Väldigt skönt så förhoppningsvis så har jag botat min promenadskräck. Vill ju gärna säga att jag tänker gå en gång om dagen, men eftersom jag känner mig själv ganska så bra så vet jag att jag är ganska dålig på att hålla saker jag lovar mig själv. Jag kan hålla saker jag lovar andra, men mig själv sviker jag titt som tätt. Har ofta att göra med att jag sätter upp lite för höga mål. Men jag kan säga som så att jag ska försöka hålla igång det här med promenader. Så har jag satt upp ett mål men inte lovat nått. Det kanske blir bra då.

Annars så har jag fixat här hemma. Lagade en väldigt god italiensk tomatsås till den pizza som mamma senare tillagade. Tvätt, papper, dusch och nymålade naglar. Så såg det ut. Nu tänkte jag ta och snygga till det som kan snyggas till. Jag och A ska in till stan och sätta oss på en uteservering ett tag tänkte vi. Kommer bli mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0