Bra dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag. Det var en liten seg start, men vi hade kul.

Jag kände att när klockan närmade sig ett att jag var tvungen att röra lite på rumpan. Jag fixade lite här hemma. Som den extraanställd med mestadels helgjobb jag är så är det jag som har fått äran att pula lite här hemma. Jag är ju hemma mest. Men när jag fått nog av det så messade jag tjejerna och frågade om de ville hänga med på en biltur. I var upptagen men N och S hängde gärna på. Så vi tog bilen till Valbo och Ikea. Efter en obligatorisk Ikea-middag så gick vi varvet runt och kollade. Några småsaker slank ner i påsen. Lite galgar, lite ljussaker och lite annat smått och gott. Efteråt var vi så trötta så vi åkte hem. Ikea kan vara sjukt tröttsamt.

En kortis hemma och sen drog vi hem till N. Nu följde även I med. Då var vi allihopa. Det känns så tomt utan J, var nära på att smsa henne på fm när jag ville hitta på nått. Jag vill att hon ska vara här. Men vi ska hälsa på henne på onsdag nästa vecka. Mer om det någon annan dag när det närmar sig. Hos N bunkrade vi dock upp med chips, godis och te och satte igång en film. Dock var det mest jag som kollade jag såg typ en fjärdedel av filmen. Bilder från våra tre år lockade mer och det blev skrattskrattskratt. Vi har gjort så sjuka grejjer att det inte finns. Borde lägga upp lite bilder kanske. Men nej, sånt där håller vi för oss själva. Men den dagen någon utav oss blir känd, då släpps alla bilder! Hahahaha!!

Nej nu blir det till hoppa ner i sängen. Imorgon ska jag ge blod. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0