Vuxenpoäng

Jag har kommit in i en mer vuxen fas i mitt liv. Jag sover inte lika länge på mornarna. Jag är lika trött som förr, men jag tvingar mig själv upp ur sängen för att hinna med mer på dagen. Oftast handlar det om att jag ska hinna plugga mer. Men det spelar egentligen ingen roll varför jag går upp tidigare. Det vikitga är att jag har insett att det är ganska skönt. Och att jag faktiskt har blivit piggare. Otippat men sant. Klockan är nu 10.45 och jag har redan varit uppe i en och en halv timme. Bra där!! Mitt nästa mål är att skaffa ICA-kort och börja dricka sånt där bubbelvatten. Ja ni vet Ramlösa och Vichyblabla. Det ger tydligen asmycket vuxenpoäng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0