Söndagsparty

Äntligen färdig! Det tog sina timmar och det blev inte så bra, men jag har gjort det nu iallafall. Imorron ska jag skriva min idrottsartikel och iallafall börja på träningsdagboken. Så jag kan stryka lite mer på min att-göra-lista.
Just nu är det dock Söndagsparty för min del. Jag fullkomligt älskar Filip och Fredrik. En person jag inte gillar är Marilyn Manson. Han är gäst i programet och verkar helt sjuk. Och konstig. Nej honom gillar vi inte.

Kan också passa på att avslöja att jag har pratat med CC igen och meddelat att jag kommer bli tvungen att skjuta på min avresa. Körkortet krånglar ju som ni vet. Men nu har jag bokat halkbanan och den nya riskutbildningen. Men jag får vänta ändå till den 19 och den 22 maj innan jag ska göra det. Så den 23 maj bookar jag teoriprov och uppkörning. Måste fixa det så fort som möjligt. Jag älskar att köra bil förresten. Min körlärare är bäst! Björn heter han. Skitbra!

Jaja, nu ska jag kolla vidare på Filip och Fredrik. You gotta love them!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0