Nattplugg

Jag har kommit fram till en lite annorlunda upptäckt. Eller, den är annorlunda för att vara mig. Tidgare år när jag har suttit hemma och pluggat, så har jag inte kunnat plugga till längre än tio på kvällen. Sen har jag blivit trött, tappat tålamodet, blivit arg och börjat gråta för att jag kände mig sämst. Dock har det hela förändrats nu. Nu sitter jag istället framför tvn till klockan blir typ sju. Därefter tar jag typ lite mat och sen börjar jag plugga. Sen sitter jag där. Tar en paus eller två för att få tänka på nått annat. Men jag sitter lätt till efter tolv. Utan problem. Och jag lär mig saker. Jag tar in och jag kommer ihåg. Inte alls som på den gamla goda (?) tiden. Aja, slutpratat. Tillbaka till biologiboken!



Sjukt passade bild jag vet. Men jag kunde inte låta bli...


Kommentarer
Catte

Det är duktigt, är jag vaken till längre än 11 är jag död dagen efter...

2009-04-28 @ 09:50:09
URL: http://catrinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0