Ja, den är tagen av Blondinbella.

Lovar du att vara ärlig?  Inget jag kan lova.

Du heter: Josefine Elisabeth Glad

Smeknamn: Jossan, Jossi, Glad, Gladis...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen aning.

Beroende av: Chips!!

Vad behöver du mest just nu: En påse chips skulle sitta ganska så fint.

Vad tror folk om dig? Gud, jag har ingen aning. Förhoppningsvis nått snällt.

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen

Vad säger du för att imponera på någon? Jag behöver inte säga nått...

Hur imponerar man på dig? När man gör som man vill. Och inte bryr sig om vad andra tycker. Mestadels för att jag inte är så själv. Även om jag önskar att jag var det.

Brukar du skratta för dig själv?  Hela tiden!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Har ni börjat sälja balbiljetterna? Vilket datum var det? :) Kram"

Var bor du? Strömsbro

Trivs du där: Ja!

Äger du några converse: Vita låga, svarta låga, bruna höga och lila höga.

Sprit, cider, vin eller öl: Definitivt inte öl!

Vad har du för mobil: Sony Ericsson W890i

Nästa mål i ditt liv: Ta körkort, ta studenten och åka till USA.

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer. Det är allt från "hej det är Josefine" till "heeej", "hello", "ciao" eller hola". Väldigt internationellt insåg jag just nu.

Vem ringde du senast? Josefin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att dom ska flytta sin träning så att den inte krockar med min körlektion.

Antal timmar sömn inatt: Sex...

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Nja. Kan väl erkänna att jag är något av en tidsoptimist. Som den gången jag skulle på läger och jag tyckte att jag var i perfekt tid, men fick senare höra att bussen hade åkt men vänt och kört tillbaka när dom insåg att jag inte var där än.

När mår du bra: När jag får bestämma. Eller när jag är med brudarna. Eller när jag är med någon annan...

När blev du fotad senast: Ohh.. Måste ha varit i fredags.

Hur känner du dig nu: Trött och sjukt stressad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart!!

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter.

Vad saknar du: Mer tid. Och lugna dagar.

Favorit dryck på morgonen: Te eller oboy.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent. Runt 00.00. (Skriver man så?)

Är du blyg? Mmm. Men det har blivit bättre.

Sysslar du med någon idrott: Nja. Brukar gymma ibland. Men jag har alltid föredragit att kolla på istället.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vad skulle jag inte göra..?

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag väl. Men jag skulle kunna vara nöjdare.

Vad är det värsta du vet? Vart ska jag börja?

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Lite olika. Men ofta för mycket med tanke på att jag är en fattig student.

Vad längtar du till? ATt ta studenten!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är de bästa man kan ha!

Vad är det finaste du fått? Jag listar aldrig nått jag får. Det är tanken som räknas.

Om fem månader: Har jag tagit studenten och är förhoppningsvis i USA.

Om ett år?: Då är jag i USA och lever the american dream.

Du samlar på: Minnen. Fånigt jag vet.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brudarna.

Har du strumpor på dig nu: Jag älskar strumpor!

Är det okej att gråta: Såklart det är. Och jag lovar att det känns mycket bättre efteråt.

När grät du senast: I fredags tror jag. För att jag missade bussen...

Bär du glasögon eller linser: Nepp

Har du piercing: I öronen. Om det räknas som piercingar.

Vill du gifta dig: Jaa!

Vill du ha barn: Två stycken.

Är du bra på att laga mat: Ge mig ett recept och jag gör vad som helst.

Är du flygrädd: Nej inte ett dugg.

Hur vig är du: Inte lika vig som jag var förr...

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys!

Tror du på ett liv efter döden: Det är en av de frågor som jag fortfarande söker svaret på. Men förhoppningsvis.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Nej. Men jag har provat

Hur ofta tränar/motionerar du: Två tre gånger i veckan. Om det är en bra vecka.

Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0