Det svåra med att ha en blogg

Det finns en svår sak med att ha en blogg. Uppdaterandet! Och innehållet. Vad ska jag skriva om och när får jag tid till att skriva? Jag tycker personligen att jag har bättrat mig ganska så mycket när det kommer till uppdatarandet. Men när det kommer till innehållet, nja då är det nog lite sämre. Men vad ska jag skriva om då? Det blir ju såklart om mitt liv och min vardag. Vad jag har för mig och så. Och just nu är det ju i stort sett bara skolan som tar upp min tid. Men hur kul är det att läsa om då? Inte ett dugg roligt ka jag tänka mig. Skulle ju vilja skriva mer om hela au pair grejjen men det händer i stort sett nada nu ända tills jag har fixat körkortet. Och det ska jag fixa så fort jag kan. Det är ju jättelång kö till allting som har med körkort att göra.
Så tills vidare så får ni hålla ut. Det blir bättre inlägg nu när sommaren kommer. Det är jag säker på.


Det är jag i det där randiga linnet längst bak. Italien sommaren 08.


Kommentarer
Catte

Sv. Haha okej, då får jag väl träna lite på det med.. Det kan jag förstå att du blir.



Ett litet tips ang. körkort, kör upp i någon lite mindre ort, där brukar man kunna ta sista minuten tider :)

2009-04-29 @ 19:04:08
URL: http://catrinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0