Det är vad jag kallar en produktiv dag

Tvätten är avklarad liksom ett annat måste. Nu kan jag släppa det. Skönt. Skrev klart min idrottsartikel också. Och så har jag pluggat samhäll. Och beställt studentklänning. Och fixat med studentkommittésaker. Najjs dag. Fick mycket gjort. Sålde ju biljetter också, och hade hudvårdsrådgivning, och körlektion. Och skola. Det är såna här dagar jag gillar. Men nu ska jag sova. Fast jag vill inte. Vill plugga samhäll. Jag känner på mig att det skulle vara ganska effektivt tror jag. Men nej jag måste sova. Det är en dag imorron också. Fast läsa kan jag göra. Läser just nu tre böcker. Konsten att tala och skriva, Litterär gestaltning och en Agatha Christie roman på engelska. Ikväll blir det Konsten att tala. Förbereder mig för PA och talet på soarén. Tal är ju nämligen det värsta jag vet. Så jag tänkte börja förbereda mig nu. Aja, ska sticka. Men god natt på er.


Kommentarer
Catte

Det riktigt mycket som hanns med!

2009-04-24 @ 11:07:19
URL: http://catrinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0