Att vara student

Jag har varit begravd i ett helt berg med skolgöra de senaste veckorna. Därför har jag inte skrivit på ett tag och det kommer nog dröja ytterligare ett tag innan jag skriver. Eller så inte. Nu i helgen kommer det iallafall inte bli några inlägg då jag ska på, KRYSSNING. Yes det är studentkryssning som står på schemat och det är nu nedräkningen mot studenten börjar. Något som får mig att känna både panik och lättnad. Men mest panik. Jag är inte riktigt klar med allt som jag borde ha gjort och jag kommer därför resterande delar av terminen vara insatt i både matte, kemi, biologi, svenska och allt vad det nu är.
Men just nu så peppar jag kryssning till tusen. Vi ses på andra sidan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0