Mitt bästa köp!

Kalendern! Den personen som uppfann kalendern kommer för alltid att ha en plats i mitt hjärta.
En av dagens lunchsamtalsämne var planering. N och J frågade sig varför det är så viktikgt att ha en kalender och att planera. Som de väldigt upptagna människor jag och S är förstår vi såklart inte vad de menar. Mitt liv hänger på min kalender. Kalendern är mitt liv. Hur ska jag annars kunna hålla reda på allt jag ska göra. För det är hemskt mycket ska ni veta! Jag har läxor, studentkommitté, Runa.. mm. mm. Det låter kanske inte som så mycket men det är det. Jag lovar er. Bara pluggningen är ju ett heltidsjobb plus lite till. Så att jag och S redan nu vill planera vad vi vill göra nästa helg är ju helt självklart. Eller hur..


Kommentarer
Catte

Planering är ju ett måste, annars vet man aldrig vad som händer!

Kalendern är ju bra att ha när minnet sviker och man har glömt bort planerna ;)

2008-09-17 @ 21:39:27
URL: http://catrinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0