Proteiner stör mig

Imorgon, fredag, sticker jag med familjen till Stockholm. Och ja, vi ska åka dit bara sådär utan ha något speciellt att göra. På söndagen när vi ska åka hem kommer de så snällt släppa av mig på Arlanda där jag får sitta och vänta på mina älskade vänner. För det är då det gäller. Vi drar till Kina!!!
Men trots att jag är oändligt pepp och taggad till tusen så känns 100 kronors Converse och billiga Adidaströjor just nu väääldigt långt bort. För vem kan tänka på sånt när man måste redogöra för hur denaturering och koagulering samt för hur proteiner kan förändras? Inte jag iallafall. Det kommer bli en lång natt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0