Äntligen

Det är nästan så att jag skäms när jag berättar för folk att jag aldrig, aldrig, har sett ett avsnitt av den omtalade serien Sex and the City. Jag har ingen aning om varför jag inte har gjort det, men det har väl helt enkelt inte blivit av. Men nu kan jag stolt säga att: "jag har sett filmen, och BRA var den". Helt sjukt bra. Så bra att  jag direkt när jag kom hem slängde mig över datorn för att snabbt se till så att hela serien snart var tillgänglig. Jag måste helt enkelt se den. Från första avsnittet till det allra sista.

Så du som inte har sett filmen, gå och se den nu! Helt klart värd 100 kronor, helt klart! Och det spelar ingen roll om du har sett serien eller inte. Jag lovar att du kommer bli helt salig. Det blev jag.


Kommentarer
Chi

sötis! vi kan titta tillsammans om du vill ;)

2008-06-28 @ 16:50:55
URL: http://linhchitranle.blogg.se/
Bloggaren

Ja klart vi kan :) skulle vara mysigt. Kommer ta lång tid men det är det värt!

2008-06-28 @ 22:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0