Festival

Jag vill också åka på festival! Jag vill, jag vill, jag vill. Men dte kommer jag nog troligtvis aldrig göra, inte så länge jag fortfarande räknas som tonåring iallafall. För i sommar är jag borta och nästa sommar planerar ju att vara borta igen. Så när ska jag få tid till att gå på festival? När ska jag få tid till att uppleva stämningen? När ska jag få tid till att gå på festival? Enligt mig så är det något som man måste göra som ung. Men va fasen. Är det försent att gå på festival när man har fyllt 20? Hoppas inte det. För då ska jag garanterat dra iväg på vilken festival som helst.

Festival 2011 here I come!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0