Arbetslöshet

Det här trodde jag aldrig att jag skulle säga, men, jag hatar att jag inte har nått sommarjobb. När alla mina kompisar jobbar eller är borta så sitter jag här. Utan varken jobb eller något att göra. Men trots denna känsla så gör jag inget åt min situation eftersom jag vet varför jag inte har något jobb. Jag ska ju snart bort. Kom hem för precis en vecka sedan idag och om en och en halv vecka så åker jag igen och blir borta resten av sommaren. OCh när jag åker så vet jag att mina kompisar kommer sitta hemma och tänka: "varför skaffade jag mig ett sommarjobb, jag vill j hellre bara åka bort och slappa, som Jossan". Så slutsatsen blir väl till sist att, en sommar utomlands är fy så mycket bättre än en sommar i en sketen lokal nånstans, trots pengarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0