Tre veckors uppehåll?

Väskan är packad och magen har vänt sig upp och ner 3000 gånger. Det är nu det är dags. Dagen jag har väntat på i snart ett halvår! (?) Senare idag drar jag till Italien i tre veckor för att jobba. Helt sjukt kul ska det bli, men jag är just nu bara sjuuuukt nervös. Känns som att jag har packat helt fel saker och att allt bara kommer gå åt pipsvängen. Men nej, så ska man faktiskt inte tänka! Men tänk om... :S
Just nu vet jag inte om jag kommer kunna få tillgång till en dator på tre veckor, men om jag får det så ska jag lämna ett litet inlägg, annars så får ni vänta tills jag kommer hem.

Men nu ska jag sova, Eller rättare sagt, försöka sova. Inte för att jag tror att det kommer gå så bra, menmen. Nått måste man ju göra. Men vi hörs om 3 veckor (kanske då). Så ni får ha det bra här hemma i "soliga" Sverige och tänk på mig som kommer stå i ett stall och mocka skit i tre veckor. Helt underbart ska det bli! Jag lovar att hälsa de slovenska hästarna från er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0