En social tjej som gillar att dansa?

118100 har en tjänst som man kan skicka olika frågor till. Min kompis N sa åt mig att skicka en fråga, "Vem är Josefine Elisabeth Glad?". Sagt och gjort. Efter några minuter fick jag svar... "Josefine Elisabeth Glad, 17 år, från Gävle är en aktiv och social tjej." Än så länge var svaret helt okej. Svaret fortsätter: "Vi tror att hon gillar att sporta och dansa." What? Hahaha.. "sporta och dansa"? Sen när dansar jag? Sen när dansar jag någonsin? Aldrig, inte i nåt tillstånd överhuvudtaget. Och sport? Visst sport är kul. När andra utövar den. Inte jag! Jag är näst intill helt värdelös när det kommer till sport. Och slutet: "Dessutom är hon ofta munter." Okej det stämmer. Men det skrev dom bara för att jag heter Glad i efternamn. Punkt slut ;) Men kul var det.

MIn kusin skickade samma sak. Fast med sitt namn. Det här svaret fick hon: ".... ....... ....... är en 17 årig ung tjej ifrån Gävle. Vi tror att hon har en kompis som heter Josefine och som hon brukar umgås med. Vi tror att dom träffas och umgås ofta." Hahaha... Så sant så sant...

Det finns en negativ sak med den här tjänsten. Det kostar 12 kronor per sms. Och jag har skickat tre idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0