Sommaren 2009

Sitter och läser en blogg av en tjej som är i USA som Au-pair just precis nu. Hon är från Gävle och ja, vi kände varandra lita grann förr. Men grejjen är väl att jag blir så himla sugen på att åka nu när jag läser hur bra hon har det. Jag vill sticka iväg precis just nu. Jag är inställd på att det kommer bli så jäkla roligt asså. Något som man gör en gång i livet. Men som sagt så planerar jag att åka i början av juli nästa år. Efter att jag har tagit studenten och men inte för sent på sommaren eftersom jag ska hinna vara där 13 månader och sen börja plugga direkt när jag kommer hem. Så ser planen ut nu iallafall. Och på lovet ska jag försöka knåpa ihop min ansökan. Jag har ju börjat, men jag ska sammanställa den och skicka in den. Sen så börjar det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0