Okej nu är jag tillbaka

Det där med peppheten gick inte så bra. Första dagen i mitt nya liv så försov jag mig. I två och en halv timme. Härliga bruden jag är då. Och när jag väl kom till skolan så skulle jag iväg med mitt luciatåg och lussa. Min försening gjorde allt dåligt. Vi var sena och vi sjöng inte det finaste vi kan. Jag tar på mig det. Kvinnan med peppheten tar på sig allt. Någon måste ju göra det.
Men imorron är jag pepp. Jag ska vara på skolan halv åtta, vilket innebär att jag måste ta sju-bussen hemifrån. Kvinnan med peppheten kommer bli kvinnan med tröttheten. Men det gör inget. För jag är tillbaka.


Kommentarer
josefin

kvinnan ska inte ta på sig allt, alla kvinnor ska det. int skyller vi på nån här int!

2008-12-11 @ 20:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0