Studentpepp!

Ja, då har skolan börjat igen då. Bra? Dåligt? Bra tror jag. Det är skönt att komma in i sina vanliga rutiner igen och få tillbaka vardagen. Fast bara för ett år. För sen tar jag studenten! Ska bli så himla härligt. Idag när jag, J, N och S tog våran, numera traditionella, "förstadageniskolanfika" började vi prata studenten och studentklänningar och balklänningar. Tidigt jag vet, men vi är peppade till tusen. Om några veckor när vi återigen sitter där och fikar med massvis med läxor så kommer vi inte alls prata om studenten. Då kommer ämnet istället vara hur vi ska överleva sista året. Hur vi ska överleva till julen, då Kemi B tar slut. Självklart har jag ingenting emot skolan, men att vara naturvetare är inte alltid så lätt. Hur låter Fysik B i era öron? I mina låter det som timmar av tortyr...



Kommentarer
annis

till och med jag peppar på er student. det ska bli kul. jag sitter och vasapeppar över huvud taget. fan, snart jossan, snart skaffar jag ett riktigt liv.



men inte än.

2008-08-22 @ 11:45:05
saris

Jaa men asså, en annan har ju inte fysik B längre sattt :D

2008-08-23 @ 17:09:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0